
SISUTURUNDUS
Kasutades erinevaid digitaalseid lahendusi saab muuta online-keskkondade kasutusmugavust palju paremaks ja kasutajakesksemaks. Järjest olulisemal kohal on personaalsed lahendused, mis aitavad inimestel paremini oma tegevusi planeerida või oste sooritada.
Mugavad ja turvalised maksevõimalused
Maksete tegemisel internetis on äärmiselt olulisel kohal turvalisus, aga ka mugavus. Usaldusväärsete makselahenduste kasutamine on prioriteet kõikidele keskkondadele, kus kasutajad oste sooritavad. Sellisteks keskkondadeks on nii e-poed kui ka teenuseid pakkuvad voogedastuse platvormid. Peamisteks maksevahenditeks, mida kasutatakse, on krediitkaardimaksed, PayPal, Google Pay, Apple Pay ja pangalingi maksed, näiteks läbi Montonio, Trustly, Brite, Zimpler. Makseid sooritades on oluline veenduda selles, et veebilehel on turvaline ühendus: seda saab vaadata näiteks selle põhjal, kas veebisait kasutab HTTPS-protokolli ehk kas URLi nimi algab “https” algusega.
Kiire registreerumine või kontovabad võimalused
Inimese kasutajamugavuse parendamiseks võetakse kasutusele ka aina enam selliseid lahendusi, millega on kasutaja loomine kiire ja lihtne või lausa selle vaba. Viimaseid lahendusi kasutatakse nii e-poodides kasutajate registreerimise lihtsustamiseks, aga ka näiteks hasartmängu sektoris. Ilma registreerimiseta kasiino võimaldab keskkonda kasutada ilma n-ö traditsioonilise kasutaja loomiseta. See tähendab seda, et sellises kontovabas kasiinos pole vaja enne mängimist registreerida kasutajat ja teenused on kättesaadavad ilma selleta. Seda kasutavad paljud kiired online kasiinod, mis on tuntud ka kui kiirkasiinod. Kasiino ilma registreerimata ei tohi tegutseda Eestis ja seda, kas ettevõttel on vastav tegutsemisluba olemas, saab kontrollida Maksu- ja Tolliameti koduleheküljelt.
Paljudes e-poodides ei tule ka enam kasutajat registreerida selleks, et viia ost lõpuni. Piisab vajalike kontaktandmete lisamisest, et leida sobivad tarnevõimalused. Küll aga on paljud e-kaubanduse ettevõtted loonud lojaalsus- või boonusprogrammid kõikidele nendele kasutajatele, kes on end sisse registreerinud, pakkudes erinevaid hüvesid (soodustusi, tasuta tarnet, boonuspunktide kogumist jms).
Personaliseeritud lahendused
Personaliseeritud lahendused on midagi, mille kallal töötavad paljud internetis tegutsevad ettevõtted. See on oluline näiteks e-kaubanduse sektorile, kus on võimalik tänu personaliseeritud lahendustele pakkuda oma püsiklientidele soodustusi toodetele, mida nad on varem ostnud või mis võiksid nendele meeldida. Tänu sellistele lahendustele saavad e-poed kuvada ka tooteid, mis kasutajatele võivad rohkem huvi pakkuda ja meeldida. Personaliseeritud lahenduste kasutamine ei ole oluline vaid e-kaubanduses, vaid ka teistes sektorites, nagu näiteks turismivaldkonnas.
Tänu personaliseeritud lahendustele saab välja töötada lojaalsusprogramme, mis põhinevad andmetel, mis on teada iga kasutaja kohta. See võimaldab pakkuda teenuseid ja tooteid, mida kasutaja tõepoolest ootab. See omakorda võimaldab kasvatada kasutajate lojaalsust brändile ja suurendada enda müüki.
Erinevate tehnoloogiliste lahenduste kasutuselevõtt võimaldab pakkuda paremat ja sujuvamata teenust, mis vastab ka klientide ootustele. Olgu selleks parim kasiino, e-pood või muu veebilehekülg, lisaks kasutusmugavusele on oluline ka turvalisus ja seetõttu tuleb kasutada veebilehekülgi, mis kasutavad turvatehnoloogiaid ja järgivad GDPRi, et tagada isikuandmete seaduspärane kogumine ja säilitamine.
Tähelepanu! Tegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!