Kross kandideerib Tallinna linnapeaks – läbi Facebooki konto

Kross kandideerib Tallinna linnapeaksKolmapäeval lõi Erik-Niiles Kross Facebooki konto, milles demonstreerib enda kandidatuuri Tallinna linnapeaks. Reklaam missugune.

Erinevad kampaaniad, turundus, kampaaniad, tööaeg ning veel kampaaniaid. Siinkohal küsin, mida te korraldate? Raiskate enda aega turunduse peale, millega inimesi loputada. Ja see töötabki – kogute läbi sotsiaalmeedia endale poolehoidjaid ning flirdite meediaga, et saavutada paremaid tulemusi ja kaasata veel rohkem järgijaid. Saan aru, et teil on vaja olla seal, kus on inimesed, ja see on täna sotsiaalmeedia, kuid miks ei räägi teie teod enda eest? Miks ei räägi mitte ühegi poliitiku teod nende eest selliselt, et neil ei ole vaja endale kampaaniat teha? Tegelikult saaks asju paremaks muuta juba sellega, kui lõpetataks rumalad kampaaniad ja iseenda aja raiskamise.

Turunduskampaaniate läbi inimestesse entusiasmi süsitmine – kas nii saadaksegi linnapeaks? Ja kui juba linnapeaks saadud, siis käiakse meediaga flirtimas? Selle asemel, et asju tegelikult parendada, kulutatakse aega ja energiat kampaaniate loomiseks. Loomulikult tuleb need iganenud mõtteviisiga inimesed puldist minema lüüa, kuid igal aastal sama komejant. Kas tõesti? Absoluutselt mitte mingit erinevust ei ole, kes seal ees lõpuks seisab, sest otsused on ikka „puusalt lastud”. Las kampaaniate korraldajated tegelevad kampaaniate korraldamisega ning rahvaesindajad jäägu rahva esindamise juurde. Pidevalt raha neelavad kampaaniad tuleks keelustada ning seejärel vaadata, kas kellegi teod nende endi eest ka rääkima hakkavad. Vähemoluline roll ei ole siin ka massimeedial, mis samamoodi neis kampaaniates enda leivaisade heaks osalevad. Tegemist on surnud ringiga ning miski ei muutu enne, kui rahvas seda märkab.

Täna hommikul vaatasin Facebookis Krossi kontot, millel oli siis veel 8 fänni. Hetkeseisuga (13:19) on seal juba 73 liiget, käib kõva töö ja rebimine. Kampaania on küll naeruväärne, kuid kandidaadil pole iseenesest viga midagi – haritud ja teeb häid tegusid. Kandidaat ise on ehk parimatest parimgi. See ei ole küll reklaamkampaania, kuid keda siiski mehe tegemised huvitavad, võite fänniks hakata.

Foto: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShivamdDvV2zCvJZRkTrA8GqdpC8lC06iYpeGAI_Tq1ftTGqNt

Be the first to comment

Leave a Reply