Lacoste vallandas palgalipiku Instagrami postitanud tippmüügimehe

Lacoste vallandasInstagrami enda palgalipikust foto postitanud rõivafirma Lacoste müügimees Wade Groom vallandati, kuna firma sõnul oli tegemist konfidentsiaalse informatsiooni avaldamisega.

31-aastane New Yorgis elav Wade Groom oli üks edukamaid müügimehi, kes teenis ainuüksi juunikuus firmale üle 130 000 dollari ehk 97 300 euro, ületades sellega pea kahekordselt oma müügieesmärgi, vahendas news.com.au.

Kuigi mees teenis 15 dollarit ehk üle 11 euro tunnis ning lisaks kopsaka preemia, kirjutas ta Instagrami postituses pettunult, kui kallis on elu New Yorgis ja et sellest rahast ei jätku tema eksnaise ja kaksikute toetamiseks. Ta kirjutas, et mõtles juba lapsena ning mõtleb ka praegu, kui ebaõiglane on kogu oma elu töötada lihtsalt selleks, et kuidagi ots otsaga välja tulla.

Informatsioon Instagramis olevast pildist jõudis Lacoste peakontorisse Prantsusmaal. Kaks nädalat hiljem Groom vallandati lepingus sätestatud konfidentsiaalse informatsiooni avaldamise tõttu.

Groomi kinnitusel ei olnud postitus kuidagi ettevõttega seotud. «Olin tol hetkel stressis ja pettunud, et olen üksikisa,» sõnas Groom, lisades, et armastas oma tööd ja palk oli samuti väga hea. Ta toonitas, et palgalipik oli eemalt pildistatud ja numbrid sellel polnud loetavad.

Selle teema kohta on arvamust avaldanud ka eestlastest tööinimesed. Mõned valitud seisukohad siin:

„Inimese asemel võiks olla robot või automaatne checkout-masin. Nad lihtsalt võtavad raha vastu ja löövad kauba läbi. Selle tegevuse jaoks ei pea olema eriline ajuhiiglane, seega seepärast nad saavadki 500 eurot palka. Kui palgaga rahul ei olda, siis leitakse mingi teine naine, kes oskab nuppu vajutada ja on 500 euroga nõus.”

Samal ajal vaidleb talle vastu väheke inimlikuma seisukohaga kodanik:

„Tule enda mullist välja. Toidukauplus on muidugi natuke teine asi – inimesed vajavad toitu iga päev, aga muudes kauplustes ongi teenindaja see, kelle pärast püsikliendid tulevad ja kui läheb teenindaja, läheb ka suurem osa püsikliente. Ise kogetud. Mis mõttes siis robot saaks neid asendada? Ükski klient ei tule kauplusse või kohvikusse seepärast, et talle teenindusrobot meeldis ja soovitas toidu kõrvale head veini või ütles, et sellise lõikega tumedad püksid sobivad paremini kui nood teised heledad, sest teevad kandja saledamaks. Paljudes kauplustes/kohvikutes ongi oluline suhtlusmoment ja inimlik aspekt. Kliendid tulevad sinna ootusega veidi suhelda. Nad tahavad, et tuttav teenindaja mäletaks, milliseid sigarette nad ostavad, kas kohvile piima soovivad ja ootavad, et neid kuulataks, kui nad tahavad rääkida oma poja uuest töökohast või uunikumist, mille putitamine on paras pähkel.
Räägiksid seda kõike robotile? Kui palju sa siis üldse midagi ostaksid?”.

Nagu me näeme, on erinevaid seisukohti just nii palju, kui on olemas erinevaid inimesi. Ühed nõustuvad robotiga vestlema ja teised ei kujuta teenindust inimese soojuseta ettegi.

Allikas: Tarbija24New York Daily News

Foto:http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1420629.1375917283!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/nov-09.jpg

Be the first to comment

Leave a Reply