Tehnoloogiahiid Intel sõlmis FC Barcelonaga sponsorlepingu, mille tulemusena hakkab Hispaania jalgpalliklubi nende logo enda meeskonnasärkide siseküljel eksponeerima.
FC Barcelona – üks rikkamaid ja kuulsamaid jalgpalliklubisid maailmas – valib väga hoolikalt sponsoreid, kelle logosid jalgpallurite särkidel eksponeerida. Aastaid tagasi löödi käed Qatar Airways’iga, kelle logo nüüd jalgpallurite rinnaesist ehib.
Nüüd on koostöös arvutitega tegeleva ettevõttega Intel viidud asi hoopis uuele tasemele ning viimase logo ei hakka kaunistama särgiesist, vaid hoopis selle sisemust. Siinkohal tekib küsimus, miks peaks logo olema särgi sees, kus keegi seda ei näe? Tegelikkuses on asja mõte aga selles, et pärast värava löömist tähistavad paljud jalgpallurid seda enda särgi ülestõmbamisega ning seega näevad televaatajad seda justkui reklaami. Tegemist on esmakordse lahendusega, mis toetab ka brändi tunnuslauset “Look Inside”. Esimest korda kandis meeskond sisemise logoga särke 14. detsembri liigamängus Villarreali vastu.
Intel hakkab meeskonda ja selle projekte varustama arvutitoodanguga ning on lubanud tulevikus Barcelona meeskonna kodustaadionil pakkuda fännidele enda uudsete tehnoloogiliste lahendustega võimsat ja vahetut vaatemängu.
Allikad: www.fcbarcelona.com, www.theverge.com, www.marketingmagazine.co.uk
Pilt: cdn3.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2013/12/jersey_reveal_sm-730×402.jpg
Leave a Reply
Vabandust, kommenteerimiseks pead sisse logima.