Seoses Convid-19 osas on hakatud Google’is otsima rohkem erinevate e-kaubanduse valdkondade märksõnasid. Suur osa märksõnadest on seotud koduste tegevustega nagu näiteks kodus treenimisega, mille osas on teatud perioodidel tõusnud märksõna “hantlid” otsingumaht koguni 1000%. Aktiivse liikumisega seotud märksõnasid otsitakse oluliselt rohkem, näiteks jalgratastega seotud märksõnasid otsiti märtsis ja aprillis 30-40% rohkem võrreldes eelmise aasta samade kuudega.
Mis toimub “mööbel” märksõnade valdkonnas?
Üks huvitavamaid valdkondasid, mille märksõnasid jälgida, on mööbli valdkond. Inimesed on kodudes ja kindlasti pööravad rohkem tähelepanud ennast ümbritsevale. Otsitakse järjest rohkem võimalusi, kuidas teha endale kodukontori nurk või lastele pakkuda paremaid õppimistingimusi.
Märksõna “mööbel” aga otsiti Google’is umbes 100% rohkem aprillis kui eelmise aasta samal kuul:
Otsingumahtude erinevused on toiminud ka mitmete mööbliga seotud märksõnade osas:
mööbel müük
mööbel e-pood
mööbel servamata lauast
jne
Mööbel märksõna otsingutulemustes on esimeste seas suures osas tuntud brändid nagu näiteks Home4you mööbel ja sisustus valdkonna e-pood, kelle brändi otsingumaht on samuti tõusnud:
Oluliselt on aga langenud spetsiifilised asukohapõhiste märksõnade otsingumahud ja füüsiliste poodide otsingud nagu “mööblipoed Tartus”, “mööblikauplused Tallinnas” jne, näiteks “mööblipood” otsingumaht Google’ist on aga võrreldes eelmise aasta sama perioodiga tõusnud:
Langenud on näiteks “mööblipood Tartu” otsingud:
Lisaks langenud veel näiteks:
mööbel lätis
mööbel poolast
mööblipood tartus
mööblipood tallinnas
mööblipood rakveres
mööblipood viljandis
mööblipood tallinn
mööblipood lasnamäel
mööblipood pärnus
mööblipood valmieras
mööblipood pärnu mnt
mööblipood rakvere
jne
Oodatult on eriti tugevalt langenud otsingumahud “mööblipood Kuressaares” otsingus: