Kui oled parasjagu artiklit kirjutamas, siis otsi eelnevalt kindlasti välja, milliste märksõnade järgi lugejad seda otsingumootorist võivad otsida.
Google’il on selle jaoks olemas spetsiaalne toode – Google AdWords Keyword Tool, mis võimaldab otsitavatele märksõnadele päringuid teha. Tööriist näitab märksõnade päringu arvu ühes kuus, seega on kasulik Google Keyword Tooli abiga otsida välja parimad märksõnad, mida võiksid enda artiklis kasutada.Märksõnade kasutamine artiklis
Valitud märksõna kasuta ennekõike artikli pealkirjas, kuid võimalusel ka mõned korrad selle sisus. Kuna vabameedia.ee lehekülg on optimeeritud, teeme sinu artiklist Google’is leitava objekti. Kasutada võib mitmeid erinevaid sõnu, kuid oluline on siinjuures täheldada, et kõige suurem kaal on siiski artikli pealkirjal. See peab olema lugemakutsuv! Soovitame märksõna ühel korral tekstis ka rasvaseks teha – sellega püüad Google’i roboti tähelepanu ja ka tulemus võib sinu jaoks grammikene parem olla. Võtame näiteks märksõna „artikliturundus“, mis on väga otsitav sõna. Vabameedia.ee selleteemalise artikli leiad Google’i esilehelt, mis on kõrgem positsioon kui EPLi samateemaline artikkel.
Olemasolu korral lisa kindlasti ka oma kodulehe link, sest ka see tõstab otsingumootorites sinu leitavuse staatust.
Foto: http://www.empowernetwork.com/makemoneyonline12/files/2013/03/how-to-use-google-keyword-tool.png
Leave a Reply
Vabandust, kommenteerimiseks pead sisse logima.