Miks on artikliturundus parim viis reklaamiks?

artikliturundus• Autor positsioneerib end valdkonna eksperdiks
• Suureneb veebilehe külastatavus ja müük
• Paraneb veebilehe positsioon otsingumootori tulemustes

Artikliturundus on tegelikult vana äraunustatud reklaamiviis, mis tekkis juba siis, kui ilmusid esimesed artiklid, sõnavõtud. Artikliturundus tähendab ettevõtte esindaja järjepidevat artiklite kirjutamist või sõnavõttu enda valdkonna teemadel. Väga efektiivselt on artikliturundust juba aastaid kasutanud näiteks Uus Maa Kinnisvara. Nende väitel on tegemist ühe odavaima, kuid kõige tõhusama turundusviisiga. See esmapilgul nii elementaarne nipp töötab paremini kui mis tahes suur ja kallis reklaam, vahendab ajakiri Director.

Artikliturunduse jõud on kasvanud just tänu otsingumootori olulisusele, s.o ühtlasi Google’i populaarsusele. Kuna inimesed teevad päringuid otsides kindlaid märksõnu, siis on artiklitel eriliselt suur jõud. Lisades artikli oma kodulehele, millel veel puudub sotsiaalne staatus ning viited sinu lehele, siis kahjuks selle artikliga veel Google’is esimeste hulka ei saa. Siinkohal on suureks abiks vabameedia.ee keskkond, mille staatus ja viidete arv on küllaltki suur, et sinu artikkel jõuaks Google’is esilehele. Oluline on artikkel postitada keskkonda, millel on kaalu ka otsingumootorites.

Antud turundusviis võimaldab edastada sõnumeid lugejatele, kes on teemast huvitatud ja selle kohta ka infot otsinud. Artiklitega on võimalik võita lugejate usaldus. Enda äri puhul võid tõenäoliselt kirjutada turul valitsevast olukorrast, rääkides nii positiivsetest kui ka negatiivsetest külgedest, sh eriliselt keskendudes oma sihtrühmale põnevatel teemadel. Ettevaatlik tuleb olla sellega, et toode või teenus ei muutuks liiga pealetükkivaks. Inimeste usalduse võidab hea sisu ning seda tasa ja targu.

Teenusepakkuja professionaalsust näeme läbi tema seisukohtade. Usaldus tekib siis, kui tegemist on professionaalsete seisukohtadega. Võtame kas või poliitilise reklaami. Kumb on usaldusväärsem – kas täissöönud nägu, mille all näed sloganina olevat kirjas “Eestimaa heaks” või põhjalik arvamus-analüüs, mis paneb ka lugeja sügavamalt mõtlema. Või kaks autoreklaami, kus ühel ilutseb maasturite kuninga suur reklaampilt ning teine toob pisikese videoklipiga ja artikliga välja masina parimad küljed. Artikliga on võimalik edasi anda palju emotsioone, sh entuasiasmi oma toote müümisel.

Artikliturunduse üks tugevamaid külgi on pikaajaline tulemus. Kirjutatud artikkel ei kao üldjuhul internetist kusagile ning toob kliente ka aastate pärast, sest selle sisu on otsingumootorite poolt salvestatud. Proovige kätt, sest hea sisuga väärtuslik artikkel lausa kutsub inimesi lugema ja võib sealhulgas ületada uudisekünnise. Postita artikkel ja jaga seda Facebookis. Libedat sulge!

Foto: http://www.webpositionexpert.com/wp-content/uploads/2012/03/article_marketing1.jpg

Be the first to comment

Leave a Reply